Wednesday 5 September 2012

Raya 2012 penuh kejutan...

Salam aidilfitri...belum lambat kan nak wish raya. Selamat Hari Raya, maaf atas segala kesilapan dan saya doakan awak semua diberi kesejahteraan beriman kaya dan berjaya. Amin.

Raya 2012 saya dan anak-anak macam biasa beraya di rumah mak tersayang. Bestnya raya tahun ni  kami dapat belanja lebih dari sebelumnya kerana rezeki yang tidak disangka-sangka dari ALLAH. Kali ni En Ayah setuju untuk memberi belanja raya kepada anak-anak. Ni semua berkat ilmu MMR yang dipelajari dari STG dan of coz la kena praktikkan selalu. Terima kasih ALLAH.

Hebat ilmu ni, setiap doa ditunaikan ALLAH dalam masa yang cepat. Senang kata doa sahaja dan pasti ALLAH tunaikan. Tapi kenalah tau teknik yang betul. Awak nak tau? Janganlah malu-malu amik smartphone tu call saya dan saya akan kongsikan dengan anda bagaiman nak dapat ilmu tu secara percuma.


Bestnya raya kali ni saya ada extra income dari part time biz , jadi dapatlah bersedekah dan beraya extra (ingat the more u give the more u get). Terima kasih ALLAH kerana temukan saya dengan STG. Selain business pelbagai perkara hebat berlaku pada saya dan anak-anak. Anak-anak lebih fokus belajar dan rajin solat, rezeki datang dari pelbagai sumber, en Ayah yang menghilangkan diri kembali menunaikan tanggungjawab, hubungan saya dan adik semakin erat..ikatan silaturahim semakin erat dengan sahabat dan yang paling best customer yang datang cari saya untuk dapat V3SR dan Bio Ever. ya ALLAH indahnya hidup bila kita pasrah 100% pada ALLAH.

Semuanya berlaku bila saya buat biz part time bersama STG dan perkongsian ilmu dari mentor-mentor hebat. Apa pun yang utama kemahuan dan kesungguhan untuk berjaya dalam biz dan berubah dalam hidup. Mentor hebat, ilmu hebat dan produk hebat pasti mudah nak buat biz...tulah yang ada di STG.

Selain tu dengan biz ni anda mampu perolehi bonus 5 angka dan free melancung 3 kali setahun fuyooooo!!!! Bimbingan dan personal coaching disediakan secara percuma!

Jom sambung cerita raya saya lagi hihihi....raya kali ni kejutan buat saya kerana dapat beg raya free dan 4 helai baju raya free dari insan-insan baik hati owh.. tidak saya sangka dan duga...dan yang paling best dapat duit raya lagi...!!! Terima kasih ALLAH..


Bestkan....ilmu MMR memang best...amalkannya dan insyallah kita akan jadi rezeki magnet. (hah! awat mulut ternganga amik smartphone tu call saya, dan saya kongsi cara untuk dapat ilmu MMR percuma)

cukuplah dulu cerita raya saya...nantikan cerita kehebatan v3sr dan apa lagi yang hebat tentang biz ni ....kalau tak sabar nak tunggu call jek la saya....0127427175

No comments:

Post a Comment