Friday 7 September 2012

MAJLIS ANUGERAH SM/SSM 2012

Salam awak semua. First of all, tahniah pada diriku sendiri kerana telah berjaya bergelar SM pada bulan Mei  dalam wish card saya tulis Jun. Alhamdulillah terawal sebulan. Tq ALLAH.

Pada 8 September 2012 ni saya akan bersama semua rakan business yang lain akan naik ke pentas untuk menerima anugerah kenaikan SM / SSM ni...wahhhh bestnya. (nantikan bajuku yang glamour yang disulami manik dan semuanya daku dapat free - of coz kena DA|DA bebanyak). Tunggu ea nanti saya share jubah yang glamour ala-ala red carpet tu...owh ye kasut pada majlis tu juga daku dapat free....best sungguh ilmu MMR - DA|DA. Tq ALLAH

Ok apa yang istimewa lagi pada majlis tu, my mentor hebat yang setiap hari menyuntik semangat dan motivasi tak kira la secara face to face or online coaching akan memberi ucapan. Wah!!! hebat sungguh...

My mentor ni memang sentiasa ada untuk beri motivasi / bimbingan / coaching pada saya. Makanya semua biz partner saya juga akan menerima layanan yang sama dari saya. Like mentor like Protege kannn...

Jomlah hadir ke Majlis Anugerah SM/SSM bersama saya. Boleh berkenalan dengan mentor hebat ni dan dengar sendiri bagaimana dia berjaya 

Ok ladies and gentelmen i proudly present u  Mentor Ku yang beriman kaya dan berjaya CDM Norazlin Nordin. 

SALINA 012 742 7175


No comments:

Post a Comment